Vážení klienti, dovoľujeme si vás upozorniť, že 1. 5. a 8. 5. 2024 budú prevádzka a výdajné miesto Bagno.sk zatvorené (všetky objednávky, dopyty, začneme vybavovať od 2. 5. 2024 respektivé 9. 5. 2024). Ďakujeme za pochopenie.

Ako vrátiť tovar

Zákazník je povinný vrátiť tovar na adresu prevádzkovateľa internetového obchodu. Tu bude technikom skontrolovaná oprávnenosť vrátenia.

V PRÍPADE REKLAMÁCIE musí zásielka obsahovať:
reklamovaný tovar
kópiu nákupného dokladu
presný popis závady, doporučujeme zanechať aj osobný kontakt

V PRÍPADE ODSTÚPENIA OD ZMLOUVY musí zásielka obsahovať:
kompletný nepoškodený tovar
originál nákupného dokladu
Vaše oznámenie o úmysle odstúpenia od zmluvy
v prípade darčekových predmetov musí byť vrátený aj tento tovar

Ak žiadate o odstúpenie od zmluvy, dbajte nato, aby obalový materiál tovaru, nebol zároveň aj vonkajším obalom zásielky, pretože veľmi často dochádza k znehodnoteniu tohto obalového materiálu.

Informácie ohľadom Reklamácie alebo Odstúpenia od zmluvy nájdete v Obchodných podmienkach internetového obchodu Bagno.SK.

ODPORUČÁME:

1. Vyvarujte sa nedostatočne zabalenému tovaru. V prípade poškodenia behom prepravy nenesie internetový obchod žiadnu vinu.

2. V prípade viacej produktov, zasielajte ich vždy v jednej zásielke. V prípade viacerých zásielok, upozornite na túto skutočnosť v sprievodnom dopise.

3. Technik kontroluje závady uvedené zákazníkom. Preto buďte pri popise závady presný. Vyvarujte sa, prosím, popisu závady "nefunguje".