Domov / Ako vrátiť tovar
Kategórie
Výrobcovia
Články
    Kontaktní informace
    Potrebujete poradiť s vašou objednávkou?

     

    Viktor Katrinec

    Mob: +421 948 735 968

    Email: v.katrinec@bagno.sk

     

    Novinky

    Ako vrátiť tovar

    Zákazník je povinný vrátiť tovar na adresu prevádzkovateľa internetového obchodu. Tu bude technikom skontrolovaná oprávnenosť vrátenia.
     
    V PRÍPADE REKLAMÁCIE musí zásielka obsahovať:
    • reklamovaný tovar
    • kópiu nákupného dokladu
    • presný popis závady, doporučujeme zanechať aj osobný kontakt
     
    V PRÍPADE ODSTÚPENIA OD ZMLOUVY musí zásielka obsahovať:
    • kompletný nepoškodený tovar
    • originál nákupného dokladu
    • Vaše oznámenie o úmysle odstúpenia od zmluvy
    • v prípade darčekových predmetov musí byť vrátený aj tento tovar
     
    Ak žiadate o odstúpenie od zmluvy, dbajte nato, aby obalový materiál tovaru, nebol zároveň aj vonkajším obalom zásielky, pretože veľmi často dochádza k znehodnoteniu tohto obalového materiálu.
     
    Informácie ohľadom Reklamácie alebo Odstúpenia od zmluvy nájdete v Obchodných podmienkach internetového obchodu  Bagno.SK.
     
    ODPORUČÁME:
     

    1. Vyvarujte sa nedostatočne zabalenému tovaru. V prípade poškodenia behom prepravy nenesie internetový obchod žiadnu vinu.

    2. V prípade viacej produktov, zasielajte ich vždy v jednej zásielke. V prípade viacerých zásielok, upozornite na túto skutočnosť v sprievodnom dopise.

    3. Technik kontroluje závady uvedené zákazníkom. Preto buďte pri popise závady presný. Vyvarujte sa, prosím, popisu závady "nefunguje".